Rabu, 24 Jun 2015

18SG[BONGKAR] MELETOP!!! Bergomol Kerana Berebut Jejaka Idaman... Jom Tengok Video 'GOCOH' Sampai Ke Longkang... #suaramelayubaru

Fuuhhh... ganas sungguh... takut aku tengok... dari cara nak ambik lajak pun dah dapat bayang penyudahnya macam mana...

Mungkin dah jadi trend kot, budak perempuan khususnya pelajar bergomol dan bergusti tunggang terbalik... hilang rasa malu dan lenyap habis nilai2 murni gadis timur yang menjadi kebanggaan selama ini...



Tercapai la kot hasrat kerajaan yang mahu melihat wanita hari ini berdiri sama tinggi, duduk sama rendah dengan kaum Adam... malah lebih dari kaum Adam lagi...

Jom kita layan dulu video gusti antara dua pelajar perempuan ini...

Sumber : MyNewshub

Amacam??? Ada sesapa yang berani nak cabar diorang berkuntau??? DAN.. Ada sesapa yang nak booking salah seorang untuk dibuat menantu???

Menurut sumber, pergaduhan hebat ini berpunca akibat merebut jejaka idaman... tak taulah hebat dan handsome tera mana hero rebutan ni... jika diamati dialek pertengkaran mereka, berkemungkinan ia berlaku di salah sebuah sekolah di bahagian Pantai Timur atau mungkin juga melibatkan pelajar yang berasal dari pantai timur...

Aku sendiri sebenaqnya rasa gerun bila dengaq pertuturan pelajar yg bergaduh ini... dah macam kena histeria atau tersampuk jin buruagas... ini lah yg berlaku apabila syaitan dan iblis berjaya menguasai nafsu, pemikiran hingga ke tubuh badan... segala tindak tanduk sudah hilang rasionalnya...





Sijejaka pasti berasa bangga jika mengetahui dirinya menjadi rebutan dara pingitan hingga sanggup meniarap di longkang... patutnya yg dihentam adalah si jejaka ni... sebab dia telah memainkan perasaan perempuan hingga mengakibatkan timbul rasa cemburu dan tak puas hati...

Lebih baik lagi jika kaum hawa khususnya kalangan pelajar perempuan belajar untuk berfikir secara bijak dan rasional sebelum bertindak sesuatu... keutamaan sebagai seorang pelajar mesti didahulukan...

Memang risau aku tengok video ni dan mengenangkan liku2 yang akan ditempuhi oleh generasi baru... maklumla.. aku pun ada anak dara sorng yg masih kecil... Moga Allah melindungi diriku dan ahli keluargaku...
Location: Malaysia Kepala Batas, Penang, Malaysia
Show Comments: OR

0 comments:

Catat Ulasan









Jasper Roberts - Blog

 
REPLACE-WITH-FACEBOOK WIDGET-CODE-HERE