Khamis, 7 April 2011

Wan Azizah : Orang lain yang 'terpancut air', orang lain yang kena marah...

Alahai... Kesian Wan Azizah. Dalam sidang media yang diadakan di rumahnya di Bukit Segambut bagi menjelaskan isu video seks suaminya, tergagap-gagap Kak Jijah menjawab pelbagai soalan cepu emas yang dikemukakan oleh para wakil media.

Kak Jijah yang pada mulanya tidak mahu menonton video tersebut, akhirnya terpaksa akur untuk melihatnya bagi memuaskan hati yang sedang bergelora itu. Kak jijah kemudian menafikan kononnya pelakon utama video tersebut bukan suami 'Anugerah Tuhan' kesayangannya. Kemudian Jijajh diasak dengan soalan berkenaan Jam Omega yang dikatakan telah diserahkan kepada polis oleh Dato' Eskay. Kak Jijah tetap mempertahankan bahawa jam tersebut berada dalam simpanannya walau pun tidak mahu menunjukkan kepada pihak media.

Mungkin sebab sudah mampu menahan asakan media, akhirnya Kak Jijah dan anaknya, nurul Izzah menamatkan sidang media tersebut dengan alasan untuk ke parlimen.

Sebaik tamat sidang media tersebut, berdesing Kak jijah dimarahi oleh ahli keluarga Anwar. Kak Jijah mungkin telah tersalah cakap apabila mendakwa suaminya sering mengamalkan senaman bagi menguatkan oto sewaktu berada dalam tahanan penjara. Sedangkan ketika itu Anwar sering tampil dalam keadaan sakit tulang belakang, berkerusi roda dan sangat la'ih.

Kak Jijah juga dikatakan turut dimarahi Si Anwar kerana terlebih banyak bercakap sewaktu sidang media tersebut. Pada awalnya Anwar telah mengarahkan peguamnya, Karpal Singh untuk menjawab semua soalan yang dikemukakan oleh para media.

Mungkin disebbkan inilah, Kak jijah mengambil keputusan untuk menangguhkan penerbangannya ke Sarawak. Mungkin Kak Jijah merajuk kerana dijadikan mangsa melepaskan amarah oleh Anwar.

Bagi Kak Jijah, orang lain yang terpancut air, orang lain yang terpaksa menanggung akibat... Tak adil... tak adil...
Show Comments: OR

3 ulasan:

  1. kak jijah ni pun bodoh sangat. kalau sayangkan laki pun berpada la. kalau laki perangai cam anuar musibat tu tak wajib dah di taati. kan dah sia-sia je kena marah dek famili nuar. sudah-sudahlah tu kak jijah hoi. berhentilah berpura-pura, membohong rakyat. apa yang kak jijah dapat dari semua yang kak jijah buat. menambah dosa lagi. kat 'sane' nanti nuar bukan boleh tolong kak jijah pun sebagai mana kak jijah selalu tolong dia kat dunia ni. tinggalkan je nuar tu. fikirkan hidup kak jijah pulak.

    BalasPadam
  2. tahap sabar yang ditunjukkan adalah kerana kebebalan dan kebodohan diri dan keluarga nya sendiri....

    BalasPadam
  3. Ini semuanya salah Kak Jijah.
    Dah tahu, Anwar suka blowjob, buat ajelah.
    Dah tahu Anwar suka buat bermacam2 stail seks, lakukan ajelah.
    Dah tahu Anwar suka lubang kunyit, bagi ajelah.
    Mungkin juga Kak Jijah dah menopause dan tak lagi mampu melayan suami.
    Apa susah, bagilah suami kahwin lagi.
    Janganlah Kak Jijah pentingkan sangat diri sendiri.
    Yang lebih penting adalah parti, rakyat dan negara Malaysia yg tercinta!

    BalasPadam









Jasper Roberts - Blog

 
REPLACE-WITH-FACEBOOK WIDGET-CODE-HERE