Advertisement - Contact Us

Topeng Nik Ajis sebagai 'Lanun Islam' kini terbongkar. Sekalung tahniah buat Si Bangsat Anwar...




1.   Bukanlah satu perkara yang mengejutkan bilamana membaca pendirian Mursyidul Am PAS, Nik Ajis berhubung janji Anwar yang mahu mengangkat Bos DAP, Lim Kit Siang sebagai TPM tatkala ditakdirkan Anwar menjadi PM. Malah pandangan Nik Ajis memang sudah dijangka.

2.   Kenapa Nik ajis perlu melenting tatkala mendengar pengumuman Anwar? Nik Ajis sedar bahawa peluangnya untuk dilantik sebagai TPM adalah sangat tipis jika faktor umur dan tahap kesihatan diambil kira. Apatah lagi Nik Ajis sendiri kerap kali keluar masuk hospital. Hanya menanti masa diseru dek Malaikatul Maut sahaja.

3.   Jadi, daripada terpaksa meleleh air liur akibat kempunan tak berpeluang menjawat kedudukan no. 2 tertinggi maka jangan diharap ada orang lain dalam PAS yang berhak dilantik ke jawatan tersebut. Tak kira lah Hadi ke, Husam ke, masam ke.

4.  Inilah yang dinamakan kepimpinan ulama bercirirkan Islam kononnya yang dikendong oleh Nik Ajis. Kepimpinan yang penuh dengan hasad dengki, perut busuk dan tamak haloba yang melengkapi jiwa raga Nik Ajis. Nik Ajis lebih rela jawatan itu disandang oleh DAP dari terlepas ke tangan 'sahabatnya' dalam PAS.

5.  Sebelum ini Nik Ajis sering kali menyelar dan menuduh kononnya UMNO dan BN adalah kafir, membelakangkan Islam, ahli neraka dan bermacam lagi tuduhan liar. Namun kini segala yang dituduh berpatah balik ke batang hidungnya. Nik Ajis jelas menyokong kafir, menolak Islam sebagai keutamaan malah sedia menyerahkan negara kepada pemimpin seperti Kit Siang yang jelas menolak konsep negara Islam. Nik ajis tak ubah seperti 'meludah ke langit, akhirnya jatuh ke tekak sendiri.


6.  Mungkin buat pertama kali, ucapan terima kasih dan tahniah boleh diucapkan kepada Sang Anwar Ibrahim di atas pengumumannya yang mahu melantik Kit Siang. Setidak-tidaknya Anwar berjaya mendedahkan topeng sebenar yang selama ini menutup wajah Sang Ulama bernama Nik Ajis. Perjuangan negara Islam yang selama ini diwar-warkan dan dibanggakan oleh Nik Ajis rupanya hanyalah hipokrit. Dek kerana ketamakan kuasa, pangkat dan jawatan maka perjuangan Islam menjadi retorik dan akhirnya tergadai begitu sahaja.

Lagi Menarik !!! KLIK SINI...

"KUALA LUMPUR 2 Dis. - Naib Presiden UMNO Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi berkata, kesediaan Pas untuk menerima pemimpin veteran DAP Lim Kit Siang sebagai Timbalan Perdana Menteri dibuat hanya untuk kepentingan politik tanpa mengikut perundangan Islam.

Beliau berkata, sekiranya Pas berani menerima kenyataan terbaru Mursyidul Am Pas itu, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat, bermakna parti yang mendakwa kononnya berteraskan Islam tersebut perlu menjadikan kenyataan yang sanggup menerima orang bukan Islam sebagai pemimpin sebagai dasar parti.

"Itu bukan pendirian parti Pas. Kalau Pas berani menerima fatwa politik beliau, saya harap dapat dijadikan dasar parti,” katanya kepada pemberita selepas menutup Majlis Bulan Bahasa Kebangsaan Peringkat Kementerian Pertahanan di sini hari ini.

Ahmad Zahid yang juga Menteri Pertahanan berkata, pihaknya mahu melihat reaksi orang Melayu keseluruhannya dan sama ada saranan Ketua Umum Parti Keadilan Rakyat (PKR) Datuk Seri Anwar Ibrahim diterima atau tidak oleh Pas." - Utusan Online

Nik Ajislah sebenarnya bapak segala penyangak... KLIK SINI...

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama