Advertisement - Contact Us

Amerika lah si bapak 'Iblis' yang menjadi tunjang si laknat Israel...

1.  Biadap...kurang ajar dan anak haram. Inilah ungkapan yang selayaknya untuk dihamburkan kepada si bangsat Yahudi dari Israel. Dengan begitu angkuh, bongkak dan riaknya, Israel mengenepikan apa jua tekanan walaupun datang dari hampir seluruh dunia dengan menyerang kapal bantuan yang dalam perjalanan ke Gaza, Palestin.

2.   Bagi Israel, mereka tidak perlu gentar dengan kutukan antarabangsa asalkan selagi bapak Iblis iaitu Amerika terus berada di belakang bontot Si'anak haram' Yahudi ini. Amerika terus menggunakan kuasa veto untuk menghalalkan apa jua tindakan Israel sekaligus menutup mulut seluruh dunia termasuk PBB.

3.  Hakikatnya, Israel dan Amerika lah pengganas yang sebenar. Mereka mengganas secara terbuka tanpa perlu melibatkan bom berani mati, bom kenderaan atau serangan kapal terbang seperti yang telah berlaku pada 9/11. Secara terang-terangan, mereka menembak dan membunuh insan tidak berdosa, menghukum orang Islam atas nama keganasan kononnya dan pelbagai cara lagi.

4.  Dimanakah suara Pak arab-Pak Arab yang rata-rata beragama Islam. Dimana pula tindakan yang sepatutnya diambil oleh jutawan-jutawan Arab yang mendapat kemewehan dari Allah. Bukankah kemewahan itu sepatutnya digunakan untuk membantu orang Islam Palestin yang dizalimi oleh Israel. Atau mulut-mulut pak Arab ini jua telah disumbat oleh najis Amerika???

5.  Apakah yang mampu kita lakukan sebagai rakyat Malaysia biasa demi untuk membantu masyarakat Paletin yang dianiayai?? Marilah sama-sama kita mendoakan agar Allah memberi perlindungan kepada pasukan bantuan yang dalam perjalanan ke Gaza. Pada masa yang sama kita jua mendoakan agar Allah membalas kezaliman yang dilakukan oleh Israel kepada umat Islam... Amin...

2 Ulasan

  1. arab telah dikuasai wahabi, sekutu yahudi..

    BalasPadam
  2. Jika anwar telah diwar-warkan oleh ahli UMNO, Pemimpin UMNO, Juak UMNO malah media sebagai agen yahudi mengapa tidak diISAkan? jika dah ada bukti terus tangkap. Sebab ada buktilah dituduh anwar agen yahudi, bukan begitu? nak tunggu bukti lebih kukuh lagi ka? kalau nak tunggu bukti lain maka pihak-pihak yang menuduh anwar tu boleh dikatakan sebagai pemfitnah? (sebab tuduhan masih bayang lagi)Jika Anwar agen yahudi yang patut dihapuskan mengapa APCO yang dibayar oleh PM tidak ditamatkan perkhidmatan dem keselamatan negara dan PM tidak turun dari jawatan PM (tiada penafian dari mulut PM buat masa ini). Ini dinamakan juak UMNO yang hina. menuduh orang tapi diri sendiri bergelumang taik. 2 kali 5 je dengan PR tapi aku rasa lagi teruk UMNO sebab mereka memerintah dan menyalahgunakan kuasa dan amaah yang diberikan!! Takbir

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama