Jumaat, 10 Jun 2016

Video [BONGKAR] PANAS!!! Ratu Naga Ugut Akan Terus Ekori Ke Mana Saja Azharuddin Dan Chegu Bard Pergi... Semata-mata Nak Cuci Taik Yang Terpalit... #SahabatSMB

RATU NAGA TERJAH MAJLIS SAMM...


Dah semakin terdesak dah aku tengok puak2 berhaluan songsang ni... dah kantoi menipu pun masih nak tunjuk teror lagi... jangan ingat orang diam tu kerana takut kan ko... orang lain pun ada otak jugak... ko kan dah ngaku sarat ngandung... nanti kalau orang lain buat tindakan luar jangkaan, tak pasal2 pulak nanti terberanak kat situ...

Orang tak kesian kan ko... penipu dan kaki putar belot, sapa yg nak kesian... tapi, orang kesian dan simpati dengan keadaan anak yg sedang ko ngandungkan... baby tu tak tau mende, tak berdosa pun... yang ko heret sekali ke hulu ke hilir, tak ke naya namanya... ko tu patutnya berehat je kat umah, demi anak yg dalam kandungan tu... kalau ko konfident tak salah, apa yg ko nak cuak sangat...


Sumber : KiniTV

Show Comments: OR

0 comments:

Catat Ulasan









Jasper Roberts - Blog

 
REPLACE-WITH-FACEBOOK WIDGET-CODE-HERE