Advertisement - Contact Us

[PRK P093 SG. BESAR] Dato' Jamal Yunos Adalah Pilihan Calon BN Yang Terbaik... Anda Tahu KENAPA??? #SahabatSMB

DATUK JAMAL YUNOS PALING LAYAK SBG CALON BN DLM PRK PARLIMEN SG. BESAR KERANA BELIAU PALING 'RACIST' DAN PALING BERSUNGGUH BELA HAK ORG MELAYU...


Sejak awal bila PRK Sg.Besar diumumkan kerana tragedi yg menimpa Allahyarhamah Dato Noriah Kasnon..aku dan Komrads dah mula mempromo Dato Jamal Yunos sebagai CALUN dengan # tag #DJY4SB.

Semua maklum akan hubungan baik yang terjalin antara DJY dengan The Mercenaries lama sebelum tragedi menimpa dan semestinya beliau lah calun pilihan kami...


Pun begitu...

Beberapa kali DJY menasihati kami agar tidak mempromo dirinya kerana dia menolak untuk dicalunkan dan ingin memberi peluang kepada calun calun yang difikirkan layak oleh Pucuk Pimpinan...kami akur.

Maka banyaklah "nama nama" yang timbul selepas DJY beberapa kali mengumumkan dia tidak mahu dicalunkan.Akhirnya aku melihat tiada satu nama pun yg lebih layak dari DJY dalam menggalas tanggung jawap mempertahankan Kerusi P.093 Sg.Besar dan atas faktor itu aku dan Komrads terpaksa tidak akur permintaan DJY.


Aku tahu Dato Jamal adalah calun yang paling layak dan tepat untuk tanggung jawap besar ini kerana gerak kerja yang telah dia lakukan mendekati pengundi berbilang bangsa dikawasan Sungai Besar sejak sekian lama apatahlagi beliau adalah Ketua Bahagian Umno..lama sebelum kerusi ini kosong.Tanyalah sendiri penduduk tempatan dan mereka akan memberi jawapan yang sama.

Tiga hari setiap hujung minggu DJY akan berada dikawasan melakukan kerja kerja seakan "Wakil Rakyat" walaupun beliau hanyalah seorang Ketua Bahagian dan ini telah banyak membantu arwah wakil rakyat sebelum ini.Menyelusuri setiap penjuru Sg.Besar,mendengar dan menyelesaikan masaalah rakyat adalah RUTIN yg beliau lakukan sejak menjadi Ketua Bahagian Sg.Besar.


Aku bernasib baik dapat melihat semua ini bila diminta oleh Dato Jamal untuk melatih Tentera Siber Sg.Besar menerusi 4 seminar yang telah dijalankan setakat ini dan matlamat beliau untuk mengwujudkan 2 ribu Cytro Bahagian untuk mendepani cabaran sebelum dan sewaktu kempen PRU14 nanti.

Berapa ramai Ketua Bahagian Umno yang berwawasan saperti Dato Jamal walau banyak pihak cuba memburukan imej beliau?

Satu yang harus dipuji...beliau telah beberapa kali MENOLAK untuk dicalunkan.Berapa ramai Ketua Bahagian yang akan menolak untuk untuk dicalunkan sebagai Ahli Parlimen?


JADI SIAPA LAGI YANG LEBIH LAYAK DARI DATO JAMAL YUNOS UNTUK KERUSI P.093 SG.BESAR?


Sumber : Azmi Ibrahim

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama