Selasa, 27 Disember 2011

Ihsan Bin Anwar kecewa mempunyai ayah seorang 'peliwat'... Ikuti pengakuannya...

Inilah pengakuan Ihsan yang juga anak lelaki kesayangan Anwar berkaitan dengan pembabitan ayahanda tersayangnya dengan perlakuan liwat. Bayangkan betapa luluh dan hancurnya hati seorang anak tatkala mengetahu bahawa ayahnya seorang peliwat. Apatah lagi anak ikan yang dibaham dek Anwar adalah rakan karib Ihsan sendiri.

Seorang bapa sepatutnya menjadi contoh dan teladan terbaik kepada anak-anak. Apatah lagi Anwar merupakan seorang pemimpin negara dan sepatutnya membawa keperibadian yang baik untuk dicontohi. Anwar mungkin boleh terus membohongi rakyat, tetapi mampukah Anwar terus membohongi anaknya sendiri.

Masakan pokok boleh bergoyang kalau tidak ditiup angin. Segala bukti dan fakta menunjukan bahawa Anwar memang terlibat dalam kes liwat Saiful. Malah hinga sekarang Anwar masih gagal membuktikan bahawa dirinya tidak bersalah. Apa yang Anwar lakukan hanya semata-mata penafian dan cuba meletakkan kesalahan kepada orang lain.


Anda nilailah sendiri...

Sumber : .anwaraidc.com

Show Comments: OR

4 ulasan:

  1. tuan empunta blog,
    mohon di link www.dtubes.tv dengan blog tuan ini.

    terima kasih.
    che chu bidin.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Apa nak bukti-bukti plak ? Se patut nya, apa jer crite dari mulut penyokong2 Pas, wajib terus di percayai dan di trima tanpa soal. Kan bukti dah banyak di pertonton kan ? Apa lagi nak bukti. Kan Jijah dah kata Anwar 'Anugerah Tuhan' ? Kan Ijah dah kata bapak nyer 'Papa Hebat' ? Hadi Awang pun ada kata video gusti Anwar dgn Amoi Cina tu 'Besi' bukan boleh jadi bukti ? Nik Aziz pun kata tak elok bukak crite sebenar hal Anwar...berdosa katanya..nanti kena mistak ampun dgn Anwar. Mahkamah pun dah lepas kan Anwar sebab 'Liwat Suka Sama Suka' walaupun air mani Anwar terbukti dlm jubur Saiful, tak boleh di sabit sebagai kesalahan ?
      Apa lagi nak bukti-bukti ?
      Tak boleh ker korang percaya jer apa yg Pas crite ? Apa masaalah nyer ?

      Padam
  2. ‘Tokong’ Guan Eng, Mansor, Ustaz Nasha, Hudud, serabut…

    BalasPadam
  3. pehal serabut,baik hang p baca Al Quran lagi bagus,x ada la serabut semunya kabur dan x sahih sebab tu semua bukti x kukuh n Anwar menang dan bebas daripada tuduhan,bukn anuar saja anugerah tuhan,semua manusia adlah anugerah Allah jadi guna akal dgn betul jgn main percaya kpda benda x sahih mcm video n berita Tv Ngok

    BalasPadam









Jasper Roberts - Blog

 
REPLACE-WITH-FACEBOOK WIDGET-CODE-HERE