Advertisement - Contact Us

[DEDAH] PANAS!!! Rahsia Besar Bocor Ketika 'Yum Seng'... Anwar Ke Penjara Kali Ke-2 Mungkin Kerana PEGUAMBELANYA Sendiri! #SahabatSMB

"..... PADA MASA SATU MAJLIS PERKAHWINAN ANAK MENDIANG KARPAL SINGH DI P. PINANG, SEMASA TENGAH MABUK, APA DIA SAOUND KEPADA SANKARA (TENTANG DS ANWAR)..........." 


Memang DAP Mahu Dato Seri Anwar Ibrahim Dipenjarakan!!!

■ Bekas pembantu peguam bela Yuktes Vijay mengulangi kenyataannya bahawa DAP sebenarnya mahu DS Anwar Ibrahim dipenjarakan sekali lagi.

■ “2 tahun lalu saya dah sebut… PR nak DS Anwar masuk penjara untuk rai simpati dan jadikan Ku Li (Tengku Razaleigh) sebagai Perdana Menteri…. Hari tu, you said i publicity crazy… Today, PAS sebut apa yang saya sebut…,”kata Yuktes dalam Facebooknya.

■ Yuktes Vijay ketika diwawancara AIDC pada 2013 mendedahkan dalam satu majlis perkahwinan anak mendiang Karpal Singh di Pulau Pinang, pemimpin seumur hidup DAP, Lim Kit Siang telah memberi amaran kepada Sankara Nair agar mencari jalan supaya DS Anwar Ibrahim dipenjarakan sekali lagi dalam kes liwat II.


■ Ketika itu Sankara Nair adalah merupakan penguam peribadi DS Anwar dan salah seorang peguam bela dalam kes liwat II. Yuktes Vijay pula merupakan pembantu kepada Sankara Nair.

■ Menurut Yuktes, beliau mengetahui apakah pendirian sebenar mendiang Karpal Singh (bekas Pengerusi DAP) dan pendirian Lim Kit Siang terhadap DS Anwar Ibrahim dalam kes liwat.

■ “Saya tahu apa yang dikatakan oleh isteri Karpal Singh, Lim Kit Siang... Saya tahu apa mereka kata tentang DS Anwar. Tanyalah pada Lim Kit Siang. Dia (Kit Siang) menjunjung DS Anwar sebagai PM (Perdana Menteri), tapi pada masa satu majlis perkahwinan anak mendiang Karpal Singh di Pulau Pinang, semasa tengah mabuk, apa dia sound kepada Sankara (tentang DS Anwar)... Tanya dia…“Kalau lelaki jantan saman. Tanya dia, apa dia kutuk kepada Sankara Nair.


■ Ini bukan cerita yang saya cakap. Ini cerita yang diberitahu oleh Sankara Nair kepada saya. Cerita-cerita yang membuatkan saya berfikir bahawa mereka ini memang hipokrit. Tak suka dia tapi masih best friend!!!,” dedah Yuktes Vijay.

Sumber : Yuktes Vijay, 30hb Ogos, 2015.

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama