Advertisement - Contact Us

MESTI BACA!!! 10 pihak yang telah ditipu Sang Anwar dengan jayanya...

10 pihak yang telah berjaya ditipu oleh manusia bernama Anwar Ibrahim...

  1. Wan Azizah, Izzah dan keluarga : Anwar berjaya menyembunyikan kecurangan yang dilakukan baik dgn lelaki mahupun perempuan. Pelbagai alasan digunakan. Kuasa, pangkat, kedudukan dan kemewahan telah digula-gulakan kepada keluarganya asalkan tembelangnya tidak pecah.
  2. Azmin Ali  : Kedudukan sebagai orang no 2 dan kononnya orang yang paling dipercayai telah dianugerahkan Anwar kepada Azmin. Azmin dijadikan Mr. Yes Boss hinggakan menutup mata Azmin dari melihat kecurangan yang berlaku antara Anwar dan isterinya.
  3. Pemimpin dan wakil rakyat PKR  : Dijanjikan pangkat dan kuasa asalkan terus sanggup menjadi pencacai kepada Anwar. Kononnya mereka inilah yang bakal menjawat jawatan menteri  bila mana Anwar berjaya sampai ke PutraJaya.
  4. Pihak berkuasa dan mahkamah  : Anwar terus menafikan penglibatan dirinya dengan tuduhan liwat dan terbaru tuduhan seks dengan pelacur sedangkan kebanyakan bukti lebih terarah menunjukkan bahawa Anwar memang bersalah.
  5. Nik Aziz dan puak PAS  : Anwar menjanjikan kedudukan sebagai menteri kepada pemimpin PAS bagi mendapatkan sokongan untuk memastikan cita-citanya ke Putrajaya tercapai. Di depan puak PAS, Anwar kononnya berjuang untuk mewujudkan negara Islam, memperjuangkan hak royalti dan bermacam lagi. Walhal segala yang dijanjikan adalah palsu.
  6. Lim Kit Siang dan puak DAP  : Kit Siang dijanjikan kedudukan sebagai TPM jika cita-cita Anwar ke Putrajaya tercapai. Kuasa DAP dalam kerajaan akan ditambah. Pulau Pinang menjadi hak mutlak DAP. Di depan puak DAP, Anwar berjanji untuk tidak mewujudkan negara Islam sepertimana kehendak PAS. Semuanya untuk mendapatkan sokongan DAP kepada dirinya.
  7. Orang Cina  : Untuk menarik sokongan orang Cina, Anwar kononnya berjuang untuk mendapatkan hak kesamarataan antara kaum. Lebih banyak peluang dalam ekonomi akan diberikan kepada kaum Cina. Perlembagaan dan kuasa istana rela diketepikan semata-mata untuk menperolehi keyakinan orang Cina.
  8. Orang India  : Orang India disogok kononnya kerajaan BN menganaktirikan mereka. Anwar tampil bak hero Sivaji kononnya untuk membela nasib kaum India. Orang India ditawarkan dengan pelbagai kedudukan yang tinggi menggunung jika Anwar ke Putrajaya. Keupayaan Anwar menipu kaum India telah mengakibatkan MIC ditolak.
  9. Rakyat Malaysia  : Anwar cuba menipu rakyat Malaysia dengan Buku Jingga yang dilancarkannya baru-baru ini. Sasaran yang tidak masuk akal ini mampu membuatkan negara terjerumus ke dalam perangkap bankrap. Cara Anwar menghadapi kes liwatnya juga menunjukkan betapa Anwar sentiasa mencari jalan untuk menipu rakyat. Anwar bijak berlakon alim, baik dan sopan bagi menutup segala salah laku yang dilakukannya hinggakan rakyat Malaysia berasa was was untuk mempercayainya.
  10. Seluruh dunia  : Anwar menipu dunia kononnya dia telah dizalimi, dikhianati oleh negara dan kerajaan sendiri. Anwar cuba untuk mendapatkan simpati dunia dan kemudian merayu untuk mendapatkan dana bagi merealisasikan impiannya ke Putrajaya. Malah Anwar sedia menjual dan menggadai negaranya sendiri asalkan keinginannya dapat dipenuhi.

Inilah diri seorang manusia yang bernama Anwar Ibrahim. Seorang penipu, pembelot dan pengkhianat negara. Hidupnya dipenuhi tipu helah dan kepuraan demi untuk kelangsungan hidupnya.

Adakah ini Perdana Menteri yang anda inginkan???

1 Ulasan

  1. http://milosuam.blogspot.com/2011/03/penipuan-berterusan-tentang-rekod-masa.html

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama