Jumaat, 28 Januari 2011

Ramai ulama PAS bergelumang dengan dosa angkara Anwar. Sampai bila mereka perlu hidup dalam kepuraan???

"Mat Jambu rupanya patutlah Juburin pening lalat, Bulan puasa pun nak balun, memang bapak segala setan Nu War ni. Suruh bersumpah gigil, masa membuntut tak takut pulak.


AIDCNews – 24/01/11 – Bekas Imam Besar Masjid Negara, Ustaz Taib Azamuddin Mohd Taib terkejut dengan pendedahan bekas mangsa liwat, Hairani Hj Nahfis yang juga bekas penulis pidato Anwar yang mendapat bayaran RM14,000 sebulan itu menceritakan bahawa dalam bulan Ramadhan pun Anwar masih ketagih untuk melakukan aktiviti homoseksual.
Hairani : Ada kadang kala bulan puasa siangnya puasa,malamnya terawih saya balik terawih, malam kan, dia (Anwar) telefon jugak suruh saya datang,(ke rumah Anwar di Bukit Damansara) kita dah terawih kita puasa.
Taib : Allah. Hah..ha..
Hairani : ..dah bersihkan diri, kemudian dah.., malam cuba tambahkan ibadat lagi, terawih.., balik dia ajak lagi, kan. Saya tau kalau tiba rumah dia tu, mesti akan jadi benda tu (liwat)..
Taib : Hem..hem..
Hairani : ..ni kita bulan puasa kan, jadi, saya bagi macam-macam alasan lagilah. Saya kata mak saya ada kat rumah lah, mak saya tak sihat, saya nak jaga. Sampai dia feduplah. Itulah keadaannya kan,.. beberapa insiden yang berlaku antara saya dengan dia.
Taib : Jadi berapa kali yang..?
Hairani : Lebih daripada tiga kali..
Taib : Lebih daripada tiga kali..?
Hairani : Saya tak dapat menolaknyalah, tiap-tiap kali memang saya tak rela, saya tak pernah keluarkan air mani saya. Tak pernah naik pun, apa namanya ni..
Taib : Ya..
Dalam pengakuan bekas mangsa liwat itu, Ustaz Taib Azamuddin masih lagi bertugas sebagai Imam Besar Masjid Negara. Pengakuan itu dibuat di pejabat Ustaz Taib di Masjid Negara selepas pemecatan Anwar pada tahun 1998.






Menurut mangsa itu, dia diliwat lebih daripada tiga kali bermula dari tahun 1994 di rumah kediaman Anwar, yang dianggap ofis peribadi yang terletak bersebelahan dengan bilik perpustakaan.
Menurutnya, dia mengenali Anwar sejak masih belajar lagi, tetapi tiada apa-apa kejadian homoseksual kerana hubungan secara profesional. Mangsa liwat yang juga bekas pensyarah salah sebuah universiti tempatan itu juga turut mengenali adik angkat Anwar, Sukma Darmawan Sasmitaat Madja.
Pada satu hari dalam tahun 1994, Sukma menelefon Hairani untuk berjumpa di kedai karpetnya di Bangsar. Dalam perbualan itu Sukma memberitahu abangnya, Anwar mahu berjumpa.
“Kemudian saya tanya pasal apa? Dia (Sukma) kata memang dia dah lama nak jumpa. Mesti ada sebab nak jumpa, kan? Lepas tu dia kata, datang aje laa dia kata, datang nak bagi kerja ke, apa ke.
“Sebab masa tu memang saya ada, bagitau dia (Sukma) sebelum tu yang saya nak cari kerja baru. Kemudian dia kata datang aje. Saya tak tahu macam mana, hati saya berat nak pergi, berat nak jumpa..” kata Hairani.
Dalam pertemuan itu, Hairani menyatakan persetujuan untuk berjumpa dengan Anwar. Sukma memberitahu dia akan menelefonnya untuk mengesahkan tempat pertemuan dengan Anwar itu.
Pada sebelah malamnya, Sukma sekali lagi menelefon Hairani. Dia meminta Hairani berjumpanya pada keesokan harinya, sebelah petang, di Medan Damansara, Pusat Bandar Damansara. Dia meminta Hairani meninggalkan keretanya di situ dan dia akan datang mengambil menaiki keretanya untuk berjumpa dengan Anwar.
Dalam perbualan itu, Sukma memberikan telefonnya kepada Anwar untuk bercakap sendiri dengan Anwar.
“Dalam telefon tu dia (Anwar) kata kenapa susah sangat nak jumpa dia? Dia melawak-lawaklah. Tak de.. saya kata saya seganlah nak jumpa dengan orang-orang besar, kan. Dia kata, tak de nak segan-segan apa-apanya. Saya pun macam dia jugak, dia kata. Dia kata, oklah, esok Insyaallah kita jumpalah”, katanya.
Menurutnya pada keesokannya, dia menunggu Sukma di tempat yang dijanjikan dan Sukma datang mengambilnya serta membawa ke rumah kediaman Anwar di Bukit Damansara, No 8, Jalan Setiamurni 1, Bukit Damansara.
Sukma membawa Hairani masuk ke rumah itu melalui pintu dapur dan dibawa ke bilik khasnya. Di rumah kediaman Anwar di Bukit Damansara, Sukma telah diberi keistimewaan mendapat satu bilik khas di tingkat atas rumah tersebut.
Tidak lama selepas itu, Anwar turut memasuki bilik Sukma itu, berjabat tangan dengan Hairani dan memeluknya dalam jangka masa yang lama.
Ketika itu Ustaz Taib Azamuddin tertarik dengan kenyataan ‘pelukan yang lama’ dan bertanyakan adakah tiada sesiapa ahli keluarga Anwar, selain Sukma pada masa itu.
Taib : Makna pelukan tu lama?
Hairani : Ha’ah lama.. Dia kata, “..punya lama saya dok tunggu nih, bertahun-tahun sejak I kenal you lagi”.. Saya rasa tak sedap laa bila dia kata macam tu.. kemudian, dia terus peluk saya.
Taib : Keluarga yang lain tak de?
Hairani : Tak de.
Taib : Di rumah tu?
Hairani : Di bawah tu ada, pembantu dia.
Taib : Maknanya isteri ke, anak dia semua tak de?
Hairani : Tak de. Mungkin diaorang ada kat dalam rumah, tapi tak jumpalah.
Taib : Hem..hem..
Sekali lagi Ustaz Taib Azamuddin mencelah apabila Hairani memceritakan Sukma turut berada di dalam bilik itu, semasa Anwar memeluknya.
Taib : Maknanya 3 oranglah waktu tu?
Hairani : 3 orang.
Taib : Hem..hem..
Hairani : Kemudian, dia ajak saya duduk atas katil, dia pegang macam tu (menunjukkan tangan sebelah kanan Anwar memaut bahu).. dan berbual-bual sikit, dia dok ulang-ulang.. dia kata “lama tunggu, juai mahal, susah nak jumpalah.” Dia tanya khabar semua. Tangan mula berjalan, tangan tu.. teruslah terjadi benda tu dia tindih saya.., emm.. berlakulah hubungan homoseks ini. Saya nak tolak tak boleh.
Taib : Waktu tu Sukma masih ada?
Hairani : (mengangguk..)
Taib : Oo.. dia tak keluar?
Hairani : Selepas tu, masa tengah tu dia ada laa, cuma dia masuk bilik air, kemudian dia masuk balik, memang sepanjang tu memang dia ada. Sebab dia duduk di tepi bilik tempat kejadian tu. Kira macam dia tunggu di situ lah. Saya pun tak tau apa-apa, tak membantah apa-apa, tak de lah macam memekik “jangan”.. dia siapa, kan? Lepas tu.., tapi memang saya tak ada nafsu langsung untuk melakukannya.
Taib : Ya lah.. (mengangguk-angguk)
Menurutnya sepanjang aktiviti homoseksual itu, Anwar turut komplen kepadanya kerana ‘bendanya’ tidak keras. Hairani mengakui bendanya tidak keras kerana dia tidak bernafsu dan terkejut. Selepas selesai aktiviti homoseksual itu, Anwar mengajaknya mandi bersama untuk membersihkan badan.
Hairani : Benda ni lepas selang dua tiga hari tu, dia telefon suruh datang sekali lagi. Saya tak tahu nak buat apa. Nak datang takut jadi lagi. Tak datang takut apa jadi pulak, kan. Sampai benda ni berlaku dua tiga kalilah.., sampai kadang-kadang sampai saya bagi macam-macam alasanlah, sampai dia muak dengan macam-macam yang dibagi.. dia selalu telefon sayalah.
Sampai dua tiga kali cerita pasal benda tu, saya tak boleh terima lagi.. benda tu. Terutama bercakap dengan orang macam tu tentang perkara berkaitan dengan hubungan seks. Tapi itulah hakikatnya, itulah realitinya yang betul-betul berlaku. Saya cuba keluar daripada.. emm.. ada satu masa tu saya dah takut sangat. Nak lari daripada dia. Satu malam dia telefon suruh saya datang ke rumah dia, kan.
Saya malam tu saya tak mahu langsung kan.., saya rasa diri saya kotor kan. Takut nak pergi.. takut, tak pergi takut, sampai saya, saya pergi jugak ke rumah dia, tapi on the way saya telefon dia. Saya kata ada orang ikut saya.
Taib : Ya.. ya..
Hairani : Saya menipu sebab saya tak mahu pergi ke rumah dia kan. Jadi saya create.
Taib : Di Damansara tu lah..?
Hairani : Di Damansara.. (mengangguk), kata ada orang ikut saya sebab saya takut. Dia kata apa ni, bawak terus kereta..dia kata nanti dia suruh polis tembak siapa orang ikut.
Taib : Oo..
Ustaz Taib Azamuddin juga sekali lagi mahu mendapat pengesahan Hairani adakah aktiviti homoseksual itu dilakukan di antara Hairani dengan Anwar atau bergilir-gilir tiga orang, termasuk Sukma.
Taib : Dak, minta maaf cakap ni, minta maaflah cakap kalau saya mencelah . Ni secara analyticalnya. Cara ni.. dia nak mintak bergilir ke atau dia sorang je?
Hairani : Dia sorang.
Taib : Oo.. dia sorang je la. Maknanya dialah yang ada keghairahan, aktif, apa semua tu dialah maknanya?
Hairani : Tapi dia ada suruh saya buat jugak, tapi saya tak boleh sebab benda tu tak de.
Taib : Ya lah, memanglah kita tak.., ye lah benda tu, benda tu bukan boleh buat-buat..
Menurut Hairani, kejadian liwat itu berlaku tanpa kerelaannya tetapi sukar untuk menyakinkan orang lain mempercayainya termasuk isterinya.
Hairani : Dia ni pada saya, saya anggap dia macam hero saya. Isteri saya pun puji dia, dan dia pun orang pemimpin sayalah, pemimpin masa depan, anak cucu saya, saya ingatlah. Tiba-tiba ini berlaku pada saya. Apa yang dia buat pada saya jadi, rasa segan tu ada laa, takut ada.., macam-macam perasaan.
Saya cuba bersihkan diri beberapa kali tak tahulah adakah, nak mintak pandangan Ustaz, adakah perbuatan saya tu, Tuhan.. Tuhan masih terima keampunan orang macam saya ni.. masih mengampunkan orang macam saya ni lah, boleh tak saya bertaubat, dan taubat saya diterima dalam keadaan apa yang telah saya lakukan.
Taib : Dia, dalam hal yang begini, ialah, yang saya setakat apa yang boleh saya faham daripada cerita tu setakat ini. Berlakunya benda ni di luar kerelaan kita, dan apa tu. Hampir-hampir seolah macam memaksalah.
Cuma, bentuk paksaan tu secara yang tu, bawak kita menjadi tersepit, serba salah. Yang akhir, sudahnya kita terpaksa menurut.. dari apa yang, yang kemahuan itu. Jadi dari segi, wallahu’alam lah..
Hairani : Memang.. memang saya.., hidup saya runsing, sebab itulah kan sampai dia sedikit sebanyak meninggalkan kesan hubungan saya dengan isteri saya lepas dua tiga tahun, setahun selepas saya apa namanya ni.. berkahwin, kemudian baru enam bulan saya berkahwin benda ni berlaku, jadi isteri saya tak..,
Bila saya cerita bagitau betul-betul, dia susah nak terima hakikat macam mana seorang lelaki boleh memaksa lelaki lain melakukan hubungan seks tanpa gunakan pisau ke, apa ke, tapi kita rasa macam kita terpaksa melakukannya. Jadi dia tidak boleh menerima hakikat. Tapi hakikatnya benda tu berlaku, memang dia tak gunakan pisau ke, apa ke. Dato’ Seri tak gunakan pisau ke apa, tapi, dia control saya dari segi mental, saya tak boleh nak buat apa..
Taib : Ya.. ya.. kita tau
Hairani : ..tak boleh nak elak, tak boleh nak tolak.
Taib : Tu kuasa minda boleh.
Hairani : Yang itu yang susah saya nak terangkan pada isteri saya, dan dia tak boleh terima tu, dan dia tak.. dia masih kesal kenapa saya tak cerita pada dia sebelum kami kahwin. Walaupun benda ni berlaku empat lima tahun sebelum kami berjumpa pun, kan.
Ikutilah pengakuan seterusnya di AIDC Reveal. " - Sumber Srikandi 7
Show Comments: OR

1 ulasan:

  1. ini betul-betul melayu baru kerana melayu lama apabila membuat tuduhan perlu bukti berdasar hukum hakam Islam

    BalasPadam









Jasper Roberts - Blog

 
REPLACE-WITH-FACEBOOK WIDGET-CODE-HERE