Selasa, 21 Disember 2010

PANAS !!! Tuala merah akan menjadi saksi perilaku seks pemimpin PAS dengan isteri orang...

1.   Ppppeerrrggghhhh... Panas ni.... Kuat berzina betol pemimpin PAS ni. Sampai dah tak kira tempat, waktu dan masa dah. Bila rasa dah terpacak, bini orang pun dah tak peduli dah. Asal boleh menjolok dan menerobos, dalam keretapi pun boleh jadi 'pot'.

2.  Itu cerita pemimpin. Yang si pencacai di bawah entah la. Tak hairanlah bila tengok gelagat pemimpin PAS yang kuat nafsu ni. Manakan tidak, tengok saja la laman web dan blog yang menyokong PAS ni. Penuh dengan iklan seks. Nak jadi kuat la, besar la, tahan lama la dan macam-macam ubat dan jamu lagi yang di'promote' dalam laman web dan blog PAS ni.




3.  Itu satu hal. Yang si Nik Ajis pun satu hal. Tak habis-habis keluarkan fatwa sendiri. Dah la tu. Semua fatwa menyeleweng. Pas tu, gunakan fatwa untuk menipu orang lain. Nik Ajis bercakap macam dia sorang je ustaz, orang lain tak tahu hukum hakam.

4.  Bila kerajaan nak masukkan matapelajaran pendidikan seks di sekolah, puak PAS bangkang dan hentam. Sepatutnya pendidikan seks ni diajarkan terlebih dahulu kepada puak PAS terutama kepada pemimpin dia yang kononnya maksum ni. Sebab mereka nilah yang buta seks sampai kan tak tau yang betul dan salah. Patutla Kelantan banyak kes buang bayi, sumbang mahram dan zina. Entah berapa ramai bayi yang dibuang yang berbapakan pemimpin PAS ni.

5.  Apa pun, mari kita saksikan pengakuan dari seorang Hamba Allah yang telah mengaku menangkap seorang pemimpin PAS yang sedang berzina dengan isteri orang.





6.  Mustahil hamba Allah ini menipu kerana dia berani membuat pengakuan secara terbuka malah bersedia disaman oleh puak PAS atas apa yang didakwanya.. Sudah sampai masanya untuk rakyat Malaysia menilai siapa sebenarnya yang berada dan berselindung di sebalik panji PAS yang selama ini kononnya berjuang menegakkan Islam. Walaupun hanya segelintir yang berkelakuan begini namun ia sudah cukup untuk menjatuhkan imej PAS dan sekaligus memalukan Islam secara totalnya.



Show Comments: OR

0 comments:

Catat Ulasan









Jasper Roberts - Blog

 
REPLACE-WITH-FACEBOOK WIDGET-CODE-HERE