Advertisement - Contact Us

Bontot Sang Anwar sudah mula terbakar !!! Selamat Datang Ummi Hafilda...

1.  SMB dapat rasakan mimpi yang pernah dialami oleh SMB kian hampir menjadi kenyataan. Mimpi SMB ini telah pun didedahkan dalam posting sebelum ini KLIK SINI... Sang Anwar sebenarnya sudah hilang arah tuju untuk mempertahankan survival politiknya.

2.  Dengan pendedahan yang dibuat oleh Wikileaks sebenarnya sudah cukup untuk menggoncang keyakinan penyokongnya baik di dalam Malaysia mahupun di luar negara. Dan seperti sudah dijangka, anwar mengalih perhatian isunya dengan membangkitkan semula isu APCO yang langsung tidak relevan hingga ke tahap menjadikan parlimen seperti undang-undang rimba.


3.  Dalam masa yang sama, timbul juga suara-suara bangang yang mengaitkan kononya pendedahan yang dibuat oleh Wikileaks merupakan satu konspirasi dari UMNO dan kerajaan Malaysia. Tidakkah ini satu tanggapan yang bodoh dan dayus? Tidak ada sebab Wikileaks untuk berkonspirasi dengan UMNO. Hebat mana sangat Sang Anwar ni hingga UMNO terpaksa berkonspirasi dengan Wikileaks? Kerajaan Malaysia sebenarnya sedaya upaya cuba mempertahankan demokrasi dan ketelusan undang-undang termasuk kes membabitkan Anwar. Walhal jika dinilai dari segi kuasa, bila-bila masa sahaja kerajaan Malaysia boleh menggunakan kelebihan yang ada atas apa jua alasan untuk menjahanamkan Anwar walaupun hingga ke tahap ke tali gantung. Tidak perlu kerajaan Malaysia terus memberi peluang kepada Anwar untuk mempermainkan kedaulatan undang-undang, melengah-lengahkan tempoh perbicaraan kesnya dan bermacam lagi perkara yang dilakukan Anwar.

4.  Dan kini terbaru, kehadiran wanita yang pernah menggegarkan negara hingga berjaya menjatuhkan gergasi ketika itu hingga disumbat ke penjara ke dalam arena blog. Beliau adalah Ummi Hafilda yang juga merupakan saudara kepada orang kanan Anwar, azmin Ali dan pengacara terkenal, Azwan Ali. Kehadiran Ummi akan membuatkan Anwar dalam keadaan amat tertekan dan terkial-kial. Maka akan lebih banyak lagi pendedahan akan berlaku dan tidak mustahil Anwar akan mengadakan sidang media tergempar seperti yang berlaku dalam mimpi SMB. Selamat datang Ummi Hafilda...


2 Ulasan

  1. Blogger Wanredone said...

    Al-Fatihah. Takziah buat keluarga Datuk Sulaiman Taha!

    ARAS TANDA PRU13......
    sekiranya berlaku prk di dun N.5 Tenang, bererti PRU13, akan diadakan dalam tahun 2012.

    Sekiranya TIDAK berlaku prk di dun N.5 Tenang, besar kemunginan PRU13 diadakan serentak dengan p/raya negeri Sarawak, iaitu sebelum July, 2011!
    Watch-out!
    December 17, 2010 10:46 AM

    BalasPadam
  2. Slogan MALAYSIA BOLEH sudah berjaya menambat hati rakyat Malaysia...
    JOM KEMPEN SLOGAN
    "PEMBOHONG MACAM ANWAR IBRAHIM"
    DI PRK TENANG
    Jadikan slogan ini hingga jadi sebutan rakyat Malaysia...

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama