Advertisement - Contact Us

SEMPOI !!! Tarian Bogel di depan rumah Lim Guan Eng. Nik Aziz dijemput hadir...

1.  Inilah antara kejayaan Lim Guan Eng membawa masuk pelaburan dalam sektor pelancongan. Denagn penganjuran 'Tiger Show' dan Tarian Bogel, maka secara tak langsung akan menarik minat pelancong asing datang ke Pulau Pinang untuk menontonnya.


2.  Bagi Guan Eng, ini semua bukanlah satu kesalahan selagi ia mampu memberi pendapatan kepada kewangan negeri. Dan ia kemudiannya boleh digunakan untuk sumbangan kepada fakir miskin dan orang tua demi untuk publisiti kerajaan negeri.

3.  Kepada yang berminat menonton 'Tiger Show', Lim Guan Eng menjemput anda ke Pulau Pinang kerana Guan Eng sudah pun meluluskan banyak lesen untuk hiburan dan tarian bogel khas untuk tatapan anda. Inilah Negeri yang diinginkan Lim Guan Eng, 'Amal Mungkar, Nahi Maaruf'. Syabas Guan Eng.

Lagi menarik !!! KLIK SINI...

 

Sebelum ini, cadangan mewujudkan Hub Hiburan Malam oleh kerajaan Barisan Nasional dibantah habis-habisan oleh pengikut-pengikut Pakatan Rakyat khususnya PAS. Mereka beralasan bahawa hiburan malam akan menambahkan maksiat didalam negara dan juga meningkatkan gejala sosial dikalangan generasi muda.

Yang paling lantang menghentam pihak kerajaan tentunya kerajaan Khalifah Lim di P.Pinang. Sebab itulah kebanyakan pengikut PAS amat menyanjungi Lim GE yang dikatakan memerintah negeri seperti Khalifah Agung Islam, Umar Al-Khattab r.a.

Tapi tahukah anda bahawa Lim Guan Eng hanya pandai berlakon bagi menipu umat Islam di negara ini dengan imej Khalifah Umar nya. Tahun lepas sahaja sebanyak 96 lesen premis rumah urut dan 1,376 lesen hiburan awam diluluskan di seluruh Pulau Pinang.

Realitinya, dibawah pentadbiran Lim Guan Eng kini, P.Pinang sudah menjadi setanding dengan Thailand didalam bab hiburan malamnya. Tak percaya?? Lihatlah sendiri video dibawah yang dirakamkan di Mois Bristro P.Pinang. - Sumber Media Permatang Pauh.

Untuk maklumat lebih lanjut, KLIK SINI...

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama