Advertisement - Contact Us

Adakah Nik Ajis tidak diterima di Tanah Suci atau Nik Ajis sekadar mengambil kesempatan ke atas pencacainya???

Klik Sini untuk menangi hadiah RM30,000
1.  Alahai... Kesian pulak rasanya bila tengok keadaan Nik Ajis sewaktu mengerjakan ibadah haji di Mekah. Jika dilihat keadaan Nik Ajis sebelum berangkat ke Mekah terutama ketika Pas menghadapi PRK DUN Galas sebenarnya jauh berbeza berbanding ketika berada di Mekah.

2.  Sewaktu di Galas, nik Ajis dilihat begitu ghairah melompat, meladi, mengumpat, menipu, memfitnah, mencaci, menghina dan pelbagai macam meng... lagi. Nik Ajis juga tanpa rasa bersalah memberi sumbangan wang yang boleh dianggap sebagai rasuah untuk membeli undi dari masyarakat orang asli.

3.  Setibanya di Mekah, jangankan melompat, nak berjalan pun Nik Ajis dilihat tidak mampu. Malah boleh dikatakan sepanjang masa di Mekah dan Madinah, Nik Ajis terpanksa menggunakan kerusi roda untuk bergerak dan melaksanakan ibadah haji. Hinggakan di dalam bilik pun Nik ajis masih menggunakan kerusi roda.

4.  Adakah Nik Ajis benar-benar tidak mampu dan tidak sihat sepanjang mengerjakan ibadah haji? Atau Nik Ajis hanya mengambil kesempatan ke atas pencacai-pencacai sekelilingnya untuk menolak kerusi rodanya memandangkan Nik Ajis malas nak bergerak sendiri? Atau ini petunjuk dari Allah bahawa segala tingkah laku dan perbuatan jahat Nik Ajis di Malaysia tidak direstui oleh Allah hingga Allah memberi kesukaran kepada Nik Ajis untuk menjalankan ibadah haji? Sesungguhnya hanya Allah yang Maha Mengetahui...

5.  Namun apa yang lebih menarik, segala-galanya berubah tatkala Nik Ajis selamat tiba di Malaysia. Nik Ajis kembali mampu untuk bangun dari kerusi roda, berjalan, ketawa dan kembali menjalankan tugas untuk memfitnah, mencaci, mengutuk dan pelbagai meng... lagi...

2 Ulasan

  1. Adakah Nik Ajis tidak diterima di Tanah Suci atau Nik Ajis sekadar mengambil kesempatan ke atas pencacainya??? ....... salam untuk semua! ketahuilah, bukan nIK nAJIS TAK diterima ditanah suci, tapi nIK nAJIS tak TERIMA Tanah Suci..... kan KELANTAN TANAH SUCI MALAYSIA, DAN SERAMBI MEKAH ADA DI KELANTAN!

    BalasPadam
  2. Allah lebih mengetahuiNya.... semoga dengan pemergian Nik Aziz ke Mekah, akan lebih banyak menerima pertunjuk....InsyaAllah.

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama