Advertisement - Contact Us

Kuat betul Sang Anwar mem'...tot'. Lembu jantan yang hensem pun berpotensi menjadi mangsa Sang Anwar...

1.  Geli rasanya bila membaca pendedahan terbaru melibatkan isu liwat Sang Anwar ni. Belum pun selesai kes liwat melibatkan Mohd Saiful Bukhari, timbul pula cerita pendedahan Rahimi yang dipaksa menandatangani surat akuan bersumpah. Dan yang terbaru adalah pendedahan serta laporan polis yang dibuat oleh seorang lagi pembantu Sang Anwar, Saudara Rashid yang mendakwa dirinya diliwat dan dijadikan 'toyboy' oleh Sang Anwar ni.

2.  Masakan pokok boleh bergoyang jika tidak ditiup dek angin. Tak mungkin Si Rashid berani membuat pendedahan jika dakwaan ini adalah tidak benar. Apatah lagi pendedahan seperti ini melibatkan maruah dan air muka Si Rashid. Pastinya dakwaan ini disusuli bukti dan ini menjadikan si rashid berani membuat pengakuan sekaligus membuat laoran polis ke atas bekas bossnya.

3.  SMB mengucapkan terima kasih kepada Selangor Daily di atas pendedahan ini. Sekurang-kurangnya ia akan dapat membuka mata dan minda rakyat Malaysia terutama pengikut setia PKR yang begitu taksub kepada Sang Anwar.

"Berita yang baru sampai ke meja Selangor Daily mengatakan seorang lelaki bernama Rashid telah membuat satu laporan polis terhadap salah laku seks Anwar Ibrahim.


Rashid dikatakan telah membuat laporan polis pagi tadi di Shah Alam.

Jika tidak silap kami Rashid adalah seorang bekas banduan yang pernah sama-sama menjalani hukuman dengan Anwar di penjara Sungai Buloh.

Semasa di dalam penjara Rashid bertindak sebagai tukang urut Anwar. Selepas keluar penjara (tidak pasti siapa dulu dibebaskan) Rashid diambil bekerja di rumah Anwar.

Wan Azizah tidak berpuashati (cemburu) dengan kehadiran Rashid dan mengarahkan Anwar mengeluarkan Rashid dari rumahnya dalam tempoh 24 jam.

Selepas dikeluarkan dari rumahnya, Rashid diletakkan di pejabat PKR di PJ. Selepas pru ke 12 pada 2008, Anwar memindahkan Rashid ke kondominium dimana Saiful diliwat.

Kami akan berusaha untuk mendapatkan butiran lanjut." - Selangor Daily

4.  Jika ini benar, ini menunjukkan betapa rakusnya seorang manusia bernama Sang Anwar dalam memenuhi tuntutan nafsunya. Anwar langsung tidak mampu menahan gelora nafsunya tatkala dihidangkan dengan anak ikan berpipi licin. Pantang ada peluang akan diterobosnya hingga ke titisan air mani yang terakhir.

5.  Hakikatnya, Wan Azizah sebagai isteri terpaksa menelan kepahitan gara-gara nafsu suaminya yang mengalahkan nafsu binatang. Mungkin hanya disebabkan kuasa dan kedudukan, mahu tidak mahu, Wan azizah terus berpura-pura menyangkal segala dakwaan yang menyerang suaminya walaupun Wan Azizah tahu akan kebenarannya.

1 Ulasan

  1. Salam Perjuangan,

    Saya telah linkkan blog anda semalam...

    Jutaan Terima Kasih kerana sudi melayari blog saya..

    Sekian,

    Melayu CinDia
    Blogger Gelombang Rakyat

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama