Selasa, 12 Oktober 2010

Eksklusif : Wujudnya pencacai Sang Anwar yang cuba untuk menjahanamkan Telekom Malaysia (TM)...

1.  SMB telah menerima maklumat dari seorang rakan blogger yang mendedahkan tindakan beberapa pencacai Anwar yang cuba mem'baptis'kan kakitangan Telekom Malaysia (TM) supaya menyokong Pakatan Rakyat dan menolak BN. Pencacai-pencacai ini juga merupakan orang dalam yang berada dalam TM.

"Aku sokong sgt dengan perjuangan nie, tapi aku kongsi sikit dengan member2 di SeMalaysia, Di dalam syarikat Telekom Malaysia (TM) nie ada 2 orang yang cukup terkenal dengan PRO-AL-JUBURI b Azmin Ali, mereka adalah

1. Syed Ibrahim Syed Noh (AGM TM merangkap Pengerusi GMI dan MAFREL)
2. Mohd Jafar Majid ( PRESIDEN NUTE & ahli umno keramat) - tapi hantu UMNO dan pro Azmin Ali & the geng.

so mereka nie adalah talam dua muka didalam syarikat GLC (pro kerajaan) tapi diluar, hentam kerajaan dan penyokong kuat kalau ANWAR jadi PM.

Jafar Majid nie, menggunakan kuasanya (yang amat dasyat) untuk "tap @ jual" apa saja maklumat yang berkaitan dengan semua orang (maklumat sulit ahli kesatuan & TM kepada PKR) & jual pada Team PKR, paling bangsat lagi, adalah dia nie pengikut setia MP BATU....

Sekarang nie si Jaafar Majid nie sedang rancak untuk 'baptis'kan semua staff TM untuk masuk PKR...

Siasat jangan x siasat........


HANCURKAN MEREKA INI!!!!

****petikan dari PAKAR*****

pakar said...

kenapa lah ramai sangat yang marah dan dengki dengan NUTE ?????

NUTE tak salah dalam hal nie, yang salah dan perlu disula adalah Jaafar Majid, Samsudin, Zulkipli dan Pouzi

Sudah jadi mainan mereka ini sering mengugut anggota NUTE @ TM jika tidak bersetuju dengan dengan mereka.... abis kena pancung...


BIADAP....BIADAP....BIADAP....

sampaikan nak tanya pasal CA pun, Shamsudin (anjing kurap) nie mengamuk..."kau semua apa tahu... aku dalam CA team, CA baru ni adalah yang terbaik sejak CA yang pertama" kata Shamsudin kepada ahli-ahli NUTE selepas mesyuarat OSH" - sumber eksklusif...

2.  SMB dan seluruh rakyat Malaysia berharap agar siasatan oleh badan yang bertanggungjawab dapat dijalankan segera bagi memastikan tidaak ada pembelot dan 'talam dua muka' berada di dalam syarikat di bawah kerajaan Malaysia. Kehadiran mereka hanya akan menjahanamkan TM dan Malaysia, keseluruhannya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengikut Kebenaran...

Networkedblogs Followers