Advertisement - Contact Us

Benarkah PRK akan ke Kota Damansara selepas Sibu???

1.  Saya baru sahaja menerima satu info terkini dari sahabat blogger berkenaan dengan satu kemalangan maut melibatkan seorang lagi Ahli dewan undangan Negeri Selangor. ADUN Kota Damansara dikatakan terbunuh dalam satu kemalangan ngeri. Benarkah berita ini???

2.  Mungkinkah akan ada satu lagi Pilihanraya kecil peringkat DUN di negeri Selangor??? Satu persatu bala menimpa Pakatan rakyat dan ini jelas menunjukkan bahawa tidak ada keberkatan dalam kepimpinan Pakatan Rakyat.

"


Adun Kota Damansara telah terlibat dalam satu kemalangan dan telah mengangkibatkan Adun terbabit terbunuh.Kita tunggu berita selanjutnyaBertimpa timpa masaalah yang dihadapi oleh Anwar,Baru kalah di HS kini tiba pula di Kota Damansara.....silap hb Selangor akan bungkus sebagaimana yang terjadi di Perak...kita tunggu....Anwar masih pening lagi sebab baru habis yammmmmmmm sengggggggggggggggg dengan Zaid." - Sumber - Kamalfarsya.

3.  Nantikan maklumat lanjut dan kesahihan info berkenaan dengan berita ini nanti...

4.  Yang pasti, selepas ini, semua jentera dan tenaga akan dikerahkan ke Sarawak bagi menghadapi satu lagi PRK Parlimen Sibu. Diharap agar BN akan dapat mengekalkan kerusi Parlimen Sibu ini dari terlepas ke tangan Pakatan Rakyat.

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama