Advertisement - Contact Us

Betapa Samsengnya Pakatan Rakyat Di Perak.

Jika inilah gelagat dan tanjak kerajaan Pakatan Rakyat yang dikatakan berhak dan layak memerintah negara Malaysia maka malanglah anak cucu, generasi dan masa depan negera kita. Jelas terbukti bahawa mereka-mereka ini sangat biadap, kurang ajar, samseng dan pengecut. Adakah ini yang dikatakan perjuangan yang patut di contohi?

Perbuatan fanatik Pakatan rakyat menunjukkan betapa tidak bertamadunnya mereka. Adakah ini yang diajar di dalam Islam yang kononya menjadi tunjang perjuangan mereka? Golongan seperti inilah yang akan memporak-perandakan, menhuru-harakan dan mebuat kacau bilau di dalam negara yang selama ini kita dapat hidup dalam suasana aman dan makmur.

Allah pastinya membenci golongan samseng seperti ini? Perbuatan golongan ini amat memalukan dan mengaibkan serta menjatuhkan martabat dan maruah Islam di mata dunia. Mereka ini bukan menaikkan imej Islam malah memburukkan lagi persepsi dunia terhadap Islam. Adakah Rasulullah menggalakkan budaya samseng, menginngkari pemimpin dan biadap ini?

Sudah lah begitu, golongan ini tergamak menggunakan kaum wanita dan kanak-kanak pelajar sekolah sebagai benteng dan tembok perjuangan mereka? Seharusnya kanak-kanak ini dihantar untuk menuntut ilmu di sekolah dan bukannya menggalakkan mereka hidup dalam suasana ketegangan dan kekecohan yang tidak mempunyai hala tuju. Malangnya kanak-kanak ini kerana memiliki ibu bapa yang samseng, sombong dan bodoh dalam menentukan perjuangan yang sebenar.



-MalaysiaKini-

"Ya Allah, Ya Tuhanku. Engkau lindungi negara Malaysia yang selama ini aman dan makmur dari golongan seperti Pakatan Rakyat ini yang samseng dan biadap. Sesungguhnya Engkau lah yang Maha Mengetahui dan Maha Bijaksana."

5 Ulasan

  1. sudah la lu boleh blah la macai

    BalasPadam
  2. SALAM. Ini ad sedikit informasi mengenai kejadian demonstrasi di masjid Ubudiyyah, Kuala Kangsar. yang sbnrnye, opposite masjid ubudiyah mmg ad satu skolah mennegah asarama yang mana student mereka smbhyang hajat di ubudiyah. yang menariknya, mmg trdapat segelintir plajar, mengambilinisiatif sendiri utk turut berdemo mmndgkan kesedaran yang mendalam dan semangat cintakan demokrasi agar terus subur di Perak. pelajar2 lain semuanya berada dlm kwsan sekolah, memenuhi balkoni dan menjadi saksi utama terhadap tindakan ganas FRU yg melancrkan gas pemedih mata tanpa henti walaupun telah bersurai. Ustazh yg berdua itu merupakan muslimat PAS yang bersemnagt kental (mengalahkan kaum Adam) cuba menunjukkan ketdksetujuan mereka trhadap kerajaan baru Haram yang dbentuk di Perak tercinta ini. Don't judge a book by its cover. ' anda seharusnya berada bersama d sana dan merasai sendiri kekejaman ini. InsyaAllah.

    BalasPadam
  3. sori, smbhyang Jumaat. not smyg hajat

    BalasPadam
  4. Ye ke semangat demokrasi?

    Bile org hang menang, demokrasi menang, kerajaan telus, SPR telus, Polis telus dan bermacam2 pujian laa....tibe2 Malaysia nie nampak cam negara paling bersih di dunia!

    Tapi bile sesuatu keputusan tak berpihak pada ko...semuanye bertukar seolah-olah Malaysia nie negara paling korup di dunia!

    Dah dah ler org PAS, bykkkan ishtigfar...kuasa yang Allah pinjamkan utk kamu kini di beri pada BN....lagi 5 tahun kite lawan lagi k?

    BalasPadam
  5. Org PAS terlalu taksub.. Tuhan pun tak suruh smpai begini.

    Saya agak terkejut kenapa FRU tak pukul/bantai/hentak dengan kayu/cota di tangan mereka terhadap pemprotes-pemprotes ni.

    Ini menunjukkan anggota FRU ini tidak ingin berlaku zalim terhadap bangsa seagama sendiri.

    Kalau ikutkan hati saya, hentak je org2 PAS ni bagi depa merasa. Taksub dan degil tak tentu arah.

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama