Advertisement - Contact Us

NAJIB SUDAH, ANWAR BILA LAGI???

Tindakan Najib benar-benar telah membuktikn bahawa beliau berani kerana benar. Hakikatnya Najib sudah pun bersumpah yang beliau tidak melakukan semua tuduhan yang dilemparkan oleh manusia terdesak seperti Anwar.

Dari awal lagi kita boleh membuat andaian bahawa Anwar benar-benar terdesak untuk menutup aib peribadinya dengan membuat tuduhan palsu kepada orang lain agar umum tidak memberi tumpuan kepada masalah biseksual yang gagal dikawal. Anwar langsung tidak berani menafikan perbuatannya tetapi hanya menggunakan pencacai nya dlam PKR yang rata-rata bukan Islam untuk menjadi saksi sumpahannya.

Apapun Najib sudah bersumpah walau bukan di hadapan Imam Besar tetapi sekurang-kurangnya Beliau berani untuk bersumpah. Anwar masih lagi berdolak dalih dan terus-terusan cuba mengallihkan perhatian rakyt dengan menggunakan isterinya untuk membuat usul tidak percaya.

Allah Maha Kaya. Tidak mungkin seorang pemimpin yang bernafsu binatang, fasik agam dan gemar membuka aib orang lain diizinkan oleh Allah untuk menjadi pemimpin no. 1 negara.

Kalu pun Pak Lah mempunyai masalah ahli keluarganya yang mengambil kesempatan mengumpul harta di atas kedudukannya, itu sudaha menjadi normal dalam keadaan politik sekarang. Mustahil seorang bapa menjadi ketua negara tapi anak-anaknya masih menagih bantuan fakir dali pusat zakat.

Kalau kita pun diangkat menjadi ketua, pasti ahli keluarga dan orang-rang yang banyak bersusah payah di atas kejayaan kita akan kita berikan keutamaan kepada mereka.

Tetapi untuk menerima seorang pemimpin yang telah gagal memimpin nafsu sendiri sehingga gagal membezakan antara intan dan kaca untuk menjadi pemimpin utama negara adalah satu kesilapan nyata yang tidak boleh langsung diterima.

Berhati-hatilah dengan setiap kata-kata dan janji-janji yang ditaburkan oleh Anwar kerana Anwar adalah manusia paling berbahaya dan jahat di dunia. Dia boleh melakukan apa saja untuk mendapatkan sesuatau demi kepentingan peribadinya dan tak mustahil hingga ke peringkat sanggup menjual negara kepada orang luar. Dan itulah yang sedang Anwar lakukan.

Sekian...

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama